HAVEN kompresinės blauzdinės - beveik heaven pavargusioms kojoms

       Taip, tai bus dar vieno produkto apžvalga - ganėtinai retas įrašas mano blog'e. Kažkodėl turiu matymą, kad tokio tipo apžvalgų gali ateityje daugėti. Bet pažiūrėsime...
        Šį kartą apie kompresines blauzdines. Tai tikrai ne pirmos ir ne antros mano išbandytos blauzdinės, bet, kolkas, man jos labiausiai patinka. Ir patinka, ir dar labiausiai tikrai ne dėl to, kad Haven yra mano rėmėjas. Jei Haven man nepatiktų, tai ir nebūtų mano rėmėjas. Čia pasiaiškinau, kad nerašau užsakyto ar nupirkto straipsnio. Rašau ir rašysiu čia visuomet tik tai, ką galvoju ir nesvarbu, kad kažkam gali tai nelabai patikti. Niekada neturėjau poreikio patikti :D ir visada turėjau polinkį sakyt ir rašyt kartais per daug atvirai.
       Taigi, apie Haven blauzdines. Tai čekų gamintojas, daugiausia gamina visokius reikalus skirtus dviratininkams. Kai gavau pasiūlymą išbandyti jų blauzdines žiūrėjau gan skeptiškai - palyginus pigios (15 arba 12 eur, priklausomai nuo kompresijos lygio), gamintos Čekijoje (tipo buvęs soclageris nieko gero nepadarys.... gal). Su kompresija mano reikalai bendrai yra tokie - kažkada kroviau ant savęs per bet kokį bėgimą kuo daugiau kompresijos, paskutiniu metu - minimaliai, kompresiją daugiau naudoju atsistatymui, o ne darbui. Pasiėmiau šviesios spalvos blauzdines su tikslu pažiūrėti kaip gerai/blogai skalbiasi, nes po vieno normalaus išbėgimo vistiek būną purvinos.
          Haven blauzdinės būna High Compression ir Medium Compression. Aš išbandžiau High Compression. Ir pirmą pliusą jos užsitarnavo tik užsidėjus. M dydis man buvo geras, t.y. nebuvo per trumpas. Tai svarbu! Velniškai svarbu, kai visos kitos mano turimos yra man per trumpos. Kai nuo kauliuko iki blauzdinių pradžios yra tarpas apie pusę sprindžio man tikrai nepatinka. Su Haven taip nebuvo. Jų ilgis, man ilgakojai, buvo geras. Apspaudimas komfortiškas, bet, žinoma, nepuoliau džiaugtis, o nusprendžiau išbandyti keletu būdu: 1. recoverio metu - likti su jom per naktį. 2. trumpų bėgimų metu - kelios trumpos apie 30 km varžybos. 3. ir žinoma ilgas bėgimas arba ultra (ne mažiau 5 valandų judesio).
         Su blauzdinėm kartais būna taip, kad lyg per daug veržia, gali tinti pėdos jei per ilgai su jomis išbūnama. Man yra buves ir toks atvejis, kad nusiėmus šlaunines ir blauzdines ultros metu praėjo kelio skausmas. Kitaip tariant kompresija nebūtinai ir nevisada yra vien tik gėris.
          Haven recoverio metu - puikiai atsigavusios kojos ryte, jokių tinimų, jokių tirpimų. Užskaitau. Bandyta daug kartų iš eilės trail stovyklos metu, kuomet po sunkių treniruočių jas dėdavausi ir nusiimdavau tik kitą dieną prieš išlekiant į sekančią treniruotę.
          Haven trumpų varžybų metu - nežinau ar padeda, bet bent jau tikrai netrukdo. Trumpų varžybų metu ko gero sprendimą ar jas dėtis priimsiu atsižvelgiant į tai koks oras ir kokia trasa. Jei vėsiau arba trasa su daug offroad'o tai tikrai dėsiuos.
          Haven ultros metu - išbandžiau 7 valandų ilgąjam bėgime trail stovykloje. Puikiai. Jokio diskomforto, jokio įkyraus spaudimo ir neapsunkusios kojos. Vienas "minimalus" niuansas - į ilgąjį bėgimą išlėkiau su jomis netyčia! nes pamiršau nusiimti po nakties. Tai reiškia, kad su jomis išbuvau beveik parą - nuo tada kai iš vakaro užsidėjau iki tada, kai grįžau po ilgojo bėgimo kitos dienos vakare. Prilipo kaip antra oda :) Beje, jos tikrai kompresinės :), suspaudimas tikrai yra :), bet mano atveju labai labai tiko dydis, ilgis, kompresijos lygis. Viskas tiko.
        Skalbimąsis - jei kalba eina tik apie nusėduses dulkes, tai skalbti išvis nereikia, užtenka gerai papurtyti. Jei jau į purvelį išmaltos - skalbti reikia :), bet skalbiasi lengvai. Labai nemėgstu skalbti rankomis ir džiaugiuosi, kad su šiomis šviesiomis blauzdinėmis ties skalbimu užtrukau mažiau nei spėjo pradėti nervinti.
        Trail stovyklos metu visi dalyviai turėjo progą Haven kompresines blauzdines išbandyti. Iš aštuonių dalyvių 3 nusprendė jas įsigyti. Manau normaliai ir manau, kad vertas dėmesio produktas.

Komentarai

  1. Viktorija, kadangi Haven tave remia, tai gal žinai kur ir kaip būtų galima įsigyti LT pasibandymui? Gamintojo puslapis deja siūlosi siųsti tik į Čekiją, Slovakiją ar Vokietiją.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą